Skip to main content
Submitted by Anonymous (not verified) on 25 July 2011

bayan mi erkek mi oldugunu sormamistim, "fem-inist Kurd" mu diye sorarken de aslinda ozel kisiligine degil, 'ist-izm' gibi tuzel kimlikleri ideolojileri çagristirdigindan sormustum..
hos-lup diye bir tartismanin taaaaaaaaaaaaaa orta yerine- dusuverip te birdeeeeeeeeeeen bire FEMAL'lesen apocularin kim oldugunu neden birden bire -hem cinsel hem bilmem nesel- degisim gosterdigini (etik ve sosyal olarak nedenlerini bilmeyebilir gormeyebilrim) ama teknik olarak bu bazi insanlarin birden bire nasil FEMAL'lestiklerini goruyorum ve yillardir sahit oluyorum..
...
bir suru soru sormussun - benim taktigimi mi kullaniyorsun ne?- ama ismail besikcinin de dillendirdigi gibi, (ben biraz daha gevezece halini dillendireyim) "BAZEN NE KADAR SORU ARD ARDA SIRALAYIP VIR-VIR-VIR makina gibi soru sormak pek o kadar onemli degil, onemli olan NASIL NERDE VE NE ZAMAN soracagin sorulari sormandir"
...
sordugun sorularin tersyuz edilmis (sen baska sekilde yoneltilmis ve sorulmus sorular olarak oku) hallerini tek-tek ve extradan da kendi sorularimi da içine yapistiriverip oyle sorular sorulabilirki sana (dedigim gibi siz apocular olarak okuyun)
ne sen ne de savunuculugunu yaptigin apoculugun 'bilim konseyi'nin altindan kalkabilecegi sorular olur ve aynen ilk yazimda da dedigim gibi donup dolasip SIZ KIMSINIZ, BU GUNE KADAR NE YAPTINIZ gibi kafasi géjlesmis apocu murid (deli dana olarak da okunabilir) gibi sagi solu dumana bogacaksin..
ve (yillardir oldugu gibi) yine hiç bir sonuç elde edilmemis bir 'TARTISMA' yapilmis olur - ki bunun ne sana ne de bana híc bir faydasi yok ve olmayacaktir da..

ha bir de ustune ustluk -husnu-kuruntu- ile itham edilmek var. bu tur 'yanlis anlasilma'larin onune geçmek için sana sordugum butun sorulari geri aliyorum ve sozunu ettigim 'YORUM' dan da (ilk yazimda senin verecegin cevaptan sonra yorum yapacagimi soylemistim) vazgeçtigimi bilmeni isterim.
faydasinin olmayacagi ve sonucunun alinmasinin mumkun olmadigi 'tartisma'lardan gerektiginde uzak durmasini bileceksin.
think_anonymously

Atlas (not verified)

Tue, 07/26/2011 - 01:12

Sasirmadim, her zaman ve her yerde yaptigin gibi (siz kafasi gejlejmis, gözü kararmis apo düsmanlari olarak okuyun!)

Anonymous (not verified)

Tue, 07/26/2011 - 11:33

kucuk beyninin alamayacagi kavrayamayacagi ve (teknik olarak) goremeyecegi sebeplerden dolayi çevap verilmemis ve yorum yapilmamistir. kaytarmakla alakasi yok.. ya neyle alkasi var..? 'apo dusmanligi' ile alakasi kesinlikle var ve haklisin! hemde yerden goge kadar.. ama... benim de sana sormama izin ver.. sen apo dusmani degilmisin? 17.000 Kurd insaninin katliam ve cinayetindan sorumlu oldugunu yargilandigi TC devleti yargi mahkemelerinde itiraf etmis bir canli varlika kin ve nefret duymayan her kim olursa olsun, ismi sosyal-siyasal etiketi kimligi ne olursa olsun (ha bu arada femallesen apoculara dikkan çekmek icin) KADIN DAHI olsa, yeryuzunun gelmis gecmis en tiksinesice (hadi insani diyelim) INSANIDIR... anonymous kaytarmaz, unutmaz, ve AFETMEZ!! think_anonymously

Atlas (not verified)

Wed, 07/27/2011 - 00:15

Tamda bunu kastediyordum yani. Nasil APO düsmanligindan gözünün körlestigini, hezeyanlara kapildigini, aklinin ve vicdaninin seni terk ettigini. Kirmizi görmüs boga gibi saldirganlasiyorsun. Sömürgecilerin Kurdistandaki katliamlarindan ve suclarindan kürtleri sorumlu tutmaya kadar vardiriyorsun isi. Tipki sömürgeciler ve onlarin yandaslari, basini ve bil cümlesi gibi. Büyük direnisleriyle Kurdistanin yigit kizlari ve ogullarini,  kahraman Kurdistan halkinin serhildanlarini bir cirpida yok sayiyorsun, Kurdistanda yasanan muazzam sosyal dönüsümleri zaten hic görmüyorsun. Varsa yoksa APO senin icin degil mi? Toplumsal, siyasal ekonomik meselelere böyle mi yaklasilir sence. Gizli bir apoculuk bu seninkisi. Tersinden, takintili ve hastalikli hali. Ne dersin?    "YORUM" yaparsan eger, o cok derinlikli sorularindan sorarsan, donup dolasip SIZ KIMSINIZ, BU GUNE KADAR NE YAPTINIZ  gibi sagi solu dumana bogacaklarindan ve dahi "deli danalardan" bahsetmistin. Senin geldigin noktayi kisa zamanda gördük cok sükür!. Simdi sunu teslim edersin herhalde: Kurdistanin herhangi bir sathinda takla atmamak icin (direnmek olarak okuyun) , yaygarayi basiyorsun, arazi oluyorsun yani.  Seni kaytarmaz seni!

Anonymous (not verified)

Wed, 07/27/2011 - 10:54

GOCAMEN BIR PS: kurdistanda somurgeci isgalci (hangi kurumu kurulusu orgutu yapilanmasi kislasi burosu olursa olsun) turk sistemine karsi verilen her mucadele MESRU VE HAKLIDIR. ne konustuklarini bilmeyenler bunu her insan da agirligi ayni olan vakat isleyis bicimi fakli olan (bana gore tabiiki) beyinlerine kaziyiversinler.. benim tartistigim veya gozumun karaligi: bu mucadelenin tc devleti denilen BOK ÇUKURU -hatta derinlig ve pisligi henuz tam bilince cikarilmamis- bir devletin ORTADOGUDA VE HATTA DUNYA DA GUCLU BIR DEVLET olmasi hanesine tasinmasi-dir.. bu boyle bilen! ... ... ... gelelim su taklacilik meselesine ve taklaciliktan sonra kaçmakliga... bir kere akilli bir insan olsaydin interaktif bir platformda -yanliz beni degil, hiç bir kimseyi- baskalarini kaçkinlikla itham etmezsin.. (teknik olarak kim oldugunu gordugumden bahsetmistim, sanirim daha onceki yazimda.. ama anlamiyorsan benim yapabilecgimi bir sey yok) benim -veya baskalarinin- senin asil bir kaçkin olmadigini ve gozu donmus biri olmadigina, nasil 'ikna' edeceksin peki? ayrica, ve gulunç olan bolumune geliyoruz: ben hiç kimseyi sen niye TAKLA ATMIYORSUN diye zorlamiyorum.. ben takla atarsam taklamin bir degerinin olmasini isterim,, takla deyip gecmeyin,, iyi bir taklaci olayim derken, takla atma alanlarinda, beyninize, KEMALIZMIN AJANI TURK DEVLETININ ISBIRLIKCISI diye kursun sikilip veya çesedinizin dahi bulunamayacagi bir sekilde imha ediledebilirsiniz.. takla atmak deyip gecmeyin.. onemli olan hangi alanda kimin kontrolunde ve menejerliginde spor ogretmenin ustun onguru ve dahiane savas -ah pardon TAKLA ATMAK OLARAK YAZMALIYDIM- taktik ve becerileri ile  TAKLACI OLMAYA KARAR VERDIGINE BAGLIDIR.. sana (VE HIÇ KIMSEY) takla at (veya) atma diyen yok, -hih taklaci olup olmadigini da bilmiyorum ya neyse,,- think_anonymously, taklacilar padisihin (siz bunu pkk olarak okuyun-daha dogrusu apoculuk olarak okuyun veya caninizin istedigi gibi okuyun!..) taklacilik alanlarinda taklacilik ogrenme ile somurgeci isgalci irz dusmani turk ordusunda taklacilik ogrenme arasinda secim yapmak zorunda olundugunda: IKISININDE CANI CEHENNEME, IKISIDE AYNI BOKTUR deyip ikisinide RED edip ulkesini TERK etmek zorunda olan yuzlerce binlerce onbinlece (sezsiz ve bunu benim gibi delicesine) dillendirmeyen insanlardan bir tanesidir.. kime ve neye hizmet ettigini kendilerinin de bilmedigi bir taklaciliga davetiyeyi almayim.. bu tur secenekleri insan hayatinda bir kere yapar, ZIRT-VEDE-PIRT diye taklaci ve mustafa kemalin kultur milliyetçisi olunmaz! gozlerimin onunde tc devletinin ajani diye kafasina kursun sikilan taklaci takla-yoldaslarimin olacagi bir alanda bulunmaktansa bulundugum yeri tercih ederim, bu benim bir insan olarak gorevim. kurdistandan kaçisimin sebebi ve adresi bellidir ve senin gibi ... da ilgilendirmez think_anonymously

Add new comment

Plain text

CAPTCHA This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.